Returer & Refunderinger
Refundering
For de fleste varer, i det usannsynlige tilfellet at produktet ditt er defekt, kan du returnere det til oss for refusjon eller bytte innen 30 dager etter mottak.
For å være kvalifisert for retur må varen din være ubrukt og i samme stand som da du mottok den. Den må også være i originalemballasjen.
Returer
Når returen din er mottatt og inspisert, sender vi deg en e-post for å bekrefte at vi har fått varen din. Vi vil også informere deg om returen er godkjent eller avslått.
Hvis den blir godkjent, vil refusjonen din bli behandlet, og en kredit blir automatisk overført til kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmetoden innen et visst antall dager.
Forsinkede eller manglende refusjoner
Hvis du ikke har mottatt refusjonen din ennå, sjekk først bankkontoen din på nytt.
Kontakt deretter kredittkortselskapet ditt – det kan ta litt tid før refusjonen blir registrert.
Kontakt banken din. Det er ofte en behandlingstid før en refusjon vises på kontoen.
Hvis du har gjort alt dette og fortsatt ikke har mottatt refusjonen, vennligst kontakt oss via chat eller på info@bambo.se.
Bytte
Vi erstatter kun varer dersom de er defekte eller skadet. Hvis du trenger å bytte til samme vare, send oss en e-post via vårt kontaktskjema.
Returfrakt
Kontakt oss på info@bambo.se for å opprette en retur. Vi vil instruere deg via e-post om hvor du skal sende varen for retur.